مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 18:122022-04-19سياسي

فارس من| مکان توریستی آرامگاه میررضی تویسرکان در دست احداث است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، است که آن را پیگیر شدیم.

محمد حسین پور شهردار تویسرکان در گفت وگو با خبرنگار فارس درباره این موضوع اظهار کرد: تفرجگاه برای گذران اوقات فراغت خانواده ها اکنون به یک مضوع ضروری تبدیل شده چراکه ظرفیت پارک ها و بوستان های محلی واقعا جوابگوی این نیاز امروزی مردم هم نیست.

وی با اشاره به برنامه ریزی شهرداری برای سامان بخشی به موضوع ایجاد تفرجگاه در تویسرکان گفت: توجه و بهره وری از ظرفیت آرامگاه شخصیت ملی چون شاعر بزرگ میررضی که برند و به نوعی معرف فرهنگ، تمدن و پیشینه شهرستان تویسرکان هم به شمار می رود با هدف حفظ این سرمایه برای نسل های آینده، معرفی بیشتر آن را در دستور کار قرار دادیم.

شهردار تویسرکان با اشاره به واگذاری 100 هکتار از منابع طبیعی در آرامگاه میررضی به شهرداری در قالب انعقاد تفاهمنامه ای قبل از تصدی شهرداری به وی عنوان کرد: ساماندهی محوطه آرامگاه میررضی را با هدف ایجاد مکانی تفریحی ـ توریستی برای آرامش و آسایش مردم این شهرستان در برنامه ای فازبندی شده آغاز کردیم.

حسین پور با بیان اینکه محوطه آرامگاه میررضی کم و کسری هایی از جمله مبلمان، زیبایی، ورودی به لحاظ خیابان و پارکینگ دارد، افزود: منطقه آرامگاه میررضی توپوگرافی خوب و ظرفیت بسیار مطلوبی برای ایجاد تنوع جاذبه های تفریح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مکان توریستی آرامگاه میررضی تویسرکان در دست احداث است

فارس من| مکان توریستی آرامگاه میررضی تویسرکان در دست احداث است